IMG_0877

Gruppträningsschema

Måndag
Total body 45 min 17.15-18.00 Emelie
Tisdag
HIIT Strength 30min  07.00-07.30 Björn/ Teemu
Onsdag
HIIT 45min 17.30.18.15 Emelie
Fredag
HIIT Cardio 30min 12.00-12.30 Björn/ Teemu

Gratis för gymmedlemmar
125kr/pass för icke medlemmar

Boka HÄR

Nyheter

2019 > 08

Vi kompletterar nu vårt team på Speed Center med Alexandra Elfgren som är utbildad löpcoach på Bosön. Alexandra är friidrottare i grunden och har tävlat i 1500m likväl som längre sträckor. Alexandra kommer att jobba med löpgrupper individuell löpcoaching, löpteknik, maxpulstester och löpscheman mm. 

Läs hela inlägget »

Andreas Frostemark
Mer info och BOKNING HÄR
0709-228766

 

loading...

       Instagram @speedcenterjkpg

Företagsträning är helt enkelt bäst!🙌🏼 En bild från ett pass vi körde ihop med ITAB på deras arbetsplats. Vilken grym energi och vilken sammanhållning företagsträning ger. Boka gärna in er företagsträning hos oss eller så kommer vi till er. Info@speedcenter.se let’s do this!👍🏼 #speedcenterjkpg #företagsträning
Om 1,5 vecka drar nästa omgång med mamma-bootcamp igång! 8 roliga veckor med andra mammor som alla vill få en starkare kropp efter graviditeten. Självklart får bebisarna hänga med!😍 Emelie håller i passen som ligger lite avskilt från gymmet så det ska bli bekvämt med bebisarna. Vecka 10 drar det igång, onsdagar mellan 9.15-10.00. Tipsa gärna till någon du vet skulle gilla att få denna pushen eller dra med ditt mammagäng hit och träna. Anmäl er till emelie@speedcenter.se Vi ses snart! #speedcenterjkpg#mammaträning
Mat och träning är bästa vänner🙌🏼 Många tror att man bara kan träna sig i form men mat behövs för att bygga upp kroppen. Många tror också att för mycket mat är dåligt. Vi behöver mat för att orka dagen och för att bygga muskler! Teemu tänkte ge sina 3 bästa tips när det kommer till just mat för det är många som tycker det är svårt och inte riktigt vet hur man ska tänka kring de. 1. Glöm kosttrenderna och dieter, ät hellre tallriksmodellen som forskningen visar. 2. Maten är lika viktig som träning, för att kunna orka träna eller få vardagen att fungera måste vi äta bra mat. Många är rädda för kolhydrater men kolhydraterna är det som ger oss energi för att orka träna. Det innebär dock att man inte behöver över äta kolhydrater så om du brukar äta 4 potatisar så ta 2 istället. (Gäller ej idrottare) 3. Planera in kost och träning veckovis så får du ut det bästa resultatet. #speedcenterjkpg#kost#gym#pt